A szokásosnál nagyobb forgalomról számoltak be a tegnapi Borszerda után az akcióhoz csatlakozó éttermek. „Kifejezetten jól sikerült a tegnapi este – nyilatkozta Niklai Ákos, a Kárpátia étterem tulajdonosa.
Adó 1% felajánlással a Bohócdoktorokért! Adóbevalláskor 1%-hoz az adószám: 18472273-1-06
„Kitûnõen sikerült a menü, telt házunk volt tegnap, este nem is tudtunk mindenkit leültetni, mert még Ausztriából is jöttek át vendégek” – nyilatkozta Bausz Gyula, a Borszerda menüversenyét ebéd és vacsora kategóriában is megnyerõ soproni Vadászkürt étterem tulajdonosa. Hasonlóan jó tapasztalatokról számoltak be a második, illetve harmadik helyet elérõ éttermek is. Juhász Tamás a harmadik helyezett Vörös Postakocsi tulajdonosa szerint a forgalom a várakozásoknak megfelelõen növekedett, bár elmaradt a tavalyitól, de ez szerinte a nehéz gazdasági helyzet következménye. „A menüverseny kifejezetten jót tett az ügynek, sok vendégünk csakis emiatt jött tegnap hozzánk” – mondta Juhász. Hudoba Tamás, a második helyet megszerzõ zsámbéki Nyárfás vendéglõ tulajdonosa is arról számolt be, hogy vendégei tudatosan a menüsor miatt érkeztek az étterembe.
„Én azt is nagy eredménynek tartom, ha mindenki eggyel jobb étterembe megy, mint máskor, mert alacsonyabb borárak mellett ezt már megengedheti magának” – nyilatkozta Oláh László, a mozgalmat finanszírozó Közösségi Bormarketing Alap igazgatója. Oláh elmondta, hogy idén még három Borszerda lesz, a legközelebbi augusztus utolsó hetében, akkor a könnyû fehér borok lesznek terítéken, ehhez kapcsolódó ételsorokat várnak majd a szervezõk az akkori menüversenyen. Szeptemberben a testesebb fehérek és a könnyedebb vörösek köré szervezõdik az akció, míg novemberben a karácsonyi borkínálat bemutatásának jut a fõszerep.
Élelmiszer Online