Az olcsó mogyórókrémek 60%-át egy magyar cég gyártja, amely a polcokon található. Sajnos be kell látni, hogy a különbözõ növényi zsíros termékek nem a legfinomabbak.
Adó 1% felajánlással a Bohócdoktorokért! Adóbevalláskor 1%-hoz az adószám: 18472273-1-06
Amikor az ember elment rokonlátogatásra és látta, hogy az üdítõt üres eurocrem-es üvegpohárban szolgálják fel, akkor kiderült a legnagyképûbb, legtökéletesebb életet élõ rokonról, hogy néha õ is csempész árút tesz az asztalra.
Áremeléskor Ön más terméket választ?
A Nutella, mint élelmiszeripari márka kibír akár egy 20-30%-os áremelést is. Ennek az oka, hogy ebben a termékkategóriában nincs helyettesítõ terméke.
Amelyikben van, ott az emberek természesen azt választják. Ilyen például a Danone! Ezt itthon is tapasztalhatjuk hiszen a normál joghurtok esetében a Danone “befagyasztotta” a saját árait (59,-Ft). Azért nem kell sajnálni a multit, mert õ maga is gyárt olcsóbb és sokkal drágább terméket is ebben a kategóriában. Viszont, az ajánlott fogyasztói ár kicsit beleivódott az emberek fejébe. Azért, vannak olyan boltok, ahol leragasztják ezt az árat, és mondjuk 75,-Forintért adják a normál gyümölcsös joghurtot.
Egy biztos, a Nutellánál most nincs jobb mogyórókrém a magyar piacon!
marketinglife.hu